Saturday, October 8, 2011

Berurut


Umi dari lepas raya dah soh balik kampung pergi berurut. Yelah, orang tua-tua ni risau kot tengok anak tak mengandung lagi... T_T Umi nak bawak g kat tempat kak ipar pergi berurut. Tukang urut tu bagus la kot sebab elok2 dalam bulan tu juga kak ipar hamil. Seronok kan? 

Kalau ikut plan, sabtu ahad ni nak pergi. Sebab kalau TTC Cycle 1 tak berhasil, mungkin akan period hari selasa atau rabu. Ikut bacaan kat internet, dorang galak g berurut selepas habis period. 

Agak-agak sakit tak? 

o_O

No comments:

Post a Comment