Monday, October 24, 2011

MC

Tengahari tadi pergi Klinik Sri Permai kat Presint 9.
Tak bagus lah kliniknya. Doktor bukan pakar sakit puan.
Budak kaunter pun menyombong.

Waktu masuk kat dalam dah terangkan pada doktor tentang brownish discharge tu.
Dia tak nampak pakar tentang apa yang tengah jadi pada badan saya.
Dia cuma cadangkan pergi ke Hospital untuk check.

Kalau nak scan katanya boleh tapi takkan nampak pape.
Tapi bila tanya kat hospital nanti dorang buat apa dia kata akan scan juga.
Tapi pakar lah akan buat.

T_T. Apa jadi pada diri saya ni...

No comments:

Post a Comment